MAC粉底 + 定妝噴霧 review


之前喺MAC度拎咗新粉底 Studio Fix Fluid SPF 15/PA++ (霧鏡粉底) 試用

仲有PREP+PRIME FIX+ 定妝噴霧

徇眾要求就出返個review啦 B-)


我夏天時候皮膚質素正常唔乾唔油

都想試下一啲transfer proof嘅粉底,唔想成日hi到啲粉底落衫

之前都拎過類似產品嘅sample,一陣可簡單比較下



首先睇下遮瑕度先 我自己都鍾意高遮瑕粉底

而呢隻粉底遮瑕度都高,可以layer多一層,遮瑕膏都唔使用

(看圖比較上粉前後)



上妝如用手指可能會唔太均勻因為佢都乾得快,考慮下用掃/sponge

好在佢唔會同skincare/primer打架

上完之後都有d光澤唔係啞面㗎



不過幾個鐘後,已經見到好乾 (見圖)

夏天用都咁乾浮晒粉,非大油肌都可以唔使諗-_-

我跟佢張leaflet用咗prep+prime fix+做定妝都無幫助

另外呢支噴霧水珠太大...一噴上去見到晒一滴滴

然後好似留白色汗咁...似乎唔係咁防水

所以,係唔啱我㗎~~~




除咗MAC studio fix fluid之外,我之前都試過bare minerals bare pro,同埋estee lauder double wear

三隻其實個賣點都似嘅,都係高遮瑕,不轉移 (transfer proof),防汗

其實我就唔係同一時間一齊試晒呢三隻,所以唔算係個fair test

我嘅impression只供參考


最乾: BM; 最不乾: EL (雖然都有浮粉,但嗰時冬天試,都無呢次浮得咁核突)

最防汗防轉移: BM = EL

價錢: 三隻差唔多

可配合primer/其他skincare試用: MAC=EL (BM跟其他東西都打架)


總結: EL double wear整體比較得我歡心,想搵呢類粉底可以試佢

先 (去啲少人嘅estee lauder專櫃就試到)

不過正常至偏乾肌嘅朋友仔 包括我

係注定咗用唔到transfer-proof高遮瑕粉底了~~邊隻都係乾

疊埋心水準備以後都將d粉底周圍hi好了TvT

============================

Follow me on Facebook:
www.facebook.com/problemskingirl

Follow me on Instagram:
www.instagram.com/problemskingirl

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)