CPS煥膚 其實係普通嘢

話說某好大間嘅美容公司rxxxxx成日叫人去體驗佢其中一項療程叫 CPS煥膚
我有去脫毛嗰間sxxxx o beauty之前搞promo, $30都可以體驗下"CPS"
咁我就去下啦 反正都去開
其實
咪即係果酸煥膚囉
CP我估就係stand for Chemical Peel (化學煥膚)
又改埋d懶先進嘅名 其實只係舊酒新瓶
而且佢嘅果酸濃度又唔話你聽
但我估最多15-20%
(上面感覺同我用neostrata AHA 15差唔多,以前喺醫生度做過”laa"好多)
呢個濃度唔洗喺美容院度做啦
自己屋企做都得啦
想sell我join package 但我堅持無錢就走咗🖑🖑
個CPS原價要五六百蚊一次 (package 三百幾 x 10次)
未用過果酸嘅試下喺屋企用neostrata AHA 15(15%酸),萬寧買到,200蚊一大支夠你做幾十次!
進階用家可以考慮家用the ordinary 30% AHA+BHA
或者去醫生/aplus做再深層d再高濃度d嘅果酸,又唔會sell你 又會話你知用緊幾勁嘅果酸
其實間中做下果酸皮膚會白滑好多嘅 即時效果
又可以令角質層更快更新
印都淡得快好多
不過做果酸都要精明消費😂
---------------------
Follow me on Instagram:
www.instagram.com/problemskingirl
Follow me on Facebook:
www.facebook.com/problemskingirl

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)