v-beam & Fotona 1064 激光去紅印及斑 (真金白銀自費review)

之前battle完d嚴重暗瘡後仲留低唔少紅印 一直都唔散
其實都已經過咗兩年, 唔見得會有spontaneous recovery
於是我的起心肝儲錢去打laser
好耐之前仲出緊瘡時都去過醫生度打laser, 不過最平都$2000一隻laser, 貴D要$4000
真係有用, 打一次已經紅印淡咗幾成
不過醫生建議我暗瘡好返晒先再打過 所以都一路無再打



見到A-plus有個雞尾酒laser優惠, 兩隻laser一齊打只要$2000
於是我揀咗打V-beam + Fotona 1064nm

V-beam 功效聲稱可以去紅
打落紅嘅位係有D痛, 要忍一忍
Fotona 1064nm 係一種溫和d嘅laser, 感覺上係「加熱」及刺激皮膚底層, 整體皮膚各項問題都會有少少改善, 打落好舒服

(其實我之前無做好資料搜集, 以為Aplus嘅Fotona 1064nm同醫生幫我打過嘅 Nd: YAG 1064nm laser係差唔多... 但其實差好遠... Nd:YAG嗰隻強好多集中好多)




效果見上圖
見到泛紅問題有改善到
但係深紅印都係無乜點郁過...
有少少失望
當然唔會期望打第一次會好返晒啦, 但係個改善無我想像中咁明顯

如果你只係想改善泛紅嘅話, V-beam會係個好選擇
如果你無咩明顯嘅大問題, 可以打Fotona 1064整體改善下皮膚質素
而我自己比較多問題所以打完呢次之後會考慮轉打其他laser睇下效果如何

好在A-plus呢間公司唔會有package你join, 所以做完1次你鍾意就唔再做係完全無問題的~
同埋之前都講過我係幾中意去A-plus因為佢完全唔hardsell,
係sell都唔sell嗰隻
所以去打laser嘅過程都係舒服嘅,
瞓喺度等待美容師同埋敷cooling mask時直頭瞓著咗loool

我今次做嘅雙效雞尾酒療程$2000已經係promo價, 就無得再減價啦!
另外留意返佢係無得比信用卡, 一定要比現金/EPS
所以儲定/帶定錢啦!

==============================================
Follow me on Instagram:
www.instagram.com/problemskingirl

Follow me on Facebook:
www.facebook.com/problemskingirl

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)