Swiss x xxxxxx脫毛分享更新


Swiss 乜美容公司脫毛分享更新~
👉部位: 脫上唇
👉價錢: $1800學生價永久
👉脫毛狀況: 已脫十次以上,每次約隔一個
月。佢聲稱都係用candela gentlelase 755nm呢部機,而我都好合作定時去脫,但你見圖入面啲唇毛都係好勁😑😑😑
同我去其他beauty公司脫其他body parts嘅情況比無咁理想 我去其他公司用“同一部機”脫其他parts效果幾好...唔肯定係唇毛特別難脫定係BA問題
有啲傷心 想快d斷尾

👉環境服務: 好乾淨,裝修全白好靚好cyber。
有sell我做其他嘢但未算hard sell,不過好似近來sell多咗,我覺得佢好似無乜生意咁,次次上去都唔見有其他客,最多1-2個。
雖然我每次都無俾佢sell到,可以全身而退,但某BA幾煩😑 搞到我都唔係幾想再上去。
如果素顏上去就會特別多嘢講 話我角質厚 有斑 多面毛 乜乜乜 
無奈我d唇毛仲好勁 俾咗錢都要繼續上去搞~ o sosad



==============================
Follow me on Instagram:

Follow me on Facebook:

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)