Picoway激光去凹凸洞 (真金白銀自費分享)

暗瘡控制好兩年幾,唔少印同疤痕都無退去...
暗瘡印都可以靠粉底/遮瑕膏覆蓋,但凹凸洞係無辦法用化妝方法去遮住!!! (崩潰)
我嘅凹凸洞未算好嚴重,但喺強光下就會特別顯眼
所以決定要去解決呢啲好煩嘅洞洞!

老實講,市面上嘅除疤膏/產品作用都非常有限
其他有效去暗瘡疤嘅方法原理都係「先破壞後修復」,例如醫生針挑、高能量創傷性激光 (Fractional CO2 laser)
雖然有效但做完會傷口結焦,修復期較長 (幾日至一星期不能化妝),
對於要返工返學嘅人嚟講都幾困擾...

比較新嘅激光儀器皮秒Picoway一般去斑用,
可另外配Picoway Resolve頭 (蜂巢鏡),
能於真皮與表皮層之間產生 LIOBs (laser induced optical breakdown,激光誘導光學分解),
形成皮下好多微細傷口等皮膚自行修復,
好處係唔會有表面傷口,downtime修復期較短 (我就2-3日,頭1-2日避免化妝),
不過有心理準備打完雖然無焦但都係會變關公:
呢個係啱啱打完嘅樣...
通常我都會揀星期五晚去打,咁就可以比皮膚修復兩三日先返工
到星期一就退紅退得7788,上咗高遮瑕粉底都見得人嘅


我已經做咗5次嘅治療,效果可見下圖:

我原本嘅疤都唔算特別凹,整體黎講都有改善,
不過唔好期望幾次就可以完全變得白白滑滑
係有見到改善嘅,但現實中仍然會見到我皮膚有不平滑,
考慮緊會唔會繼續做picoway resolve去凹凸洞,定係會試下其它方法
例如醫生針挑再加其他激光,睇下會唔會再改善更好

價錢方面都唔平,join package治療師做都平均$23xx一次,
我total join咗5次,都已經比咗萬幾蚊出黎...
不過picoway本身部機都唔平,所以treatment價唔會平得去邊
如果太平反而驚唔係真picoway等等可能性

另外如果真係想做treatment,最好起碼做幾次先見到明顯效果,
亦唔好諗住不斷跳地方做試做價/周圍R優惠,
因為咁樣好難跟進到你個療程有無效果
同埋第一次打嘅度數會比較低,試下你接受程度去到邊
之後幾次如果你接受到,會慢慢加大度數,效果會更加明顯


而我係beauskin做嘅,
服務方面不錯,好細心,每次上去等嘅時候都有人serve飲品,有時有塊餅仔
做完treatment之後佢都會比口罩你遮住個關公面先走~

佢D BA全部都態度好好,有禮貌
consultant都唔hard sell
我做完第5次picoway之後佢有幫我跟進,
而我話暫時唔再加療程要再考慮下時,都無留難我

不過唔好嘅地方係每次上去都要等好耐... 基本上都要等半個鐘先到你做...
而且時間方面都難改,要預起碼一個星期前先改到時間
實在太多人去...
最好之後唔好約人,時間好難預

另外如果join package無得分期,要預咗一次過比晒咁多錢 (可以俾信用卡)

其實我對beauskin觀感整體都幾正面,所以都介紹咗朋友去試下~
經介紹會額外送多一次免費treatment俾你 (可揀fotona1064激光/木瓜酵素/保濕導入/gel甲其中一款)
有興趣可以PM我拎會員number


===============================================================
Follow me on Instagram:

Follow me on Facebook:

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)