功能內衣 矯型bra

UPDATE:
braologie個bracie副乳胸托勁唔舒服
係個設計唔得定quality有問題我唔sure
但個扣係可以著一朝早就係咁磨擦我d皮膚
仲要損q埋
嬲呀
要退晒去 根本無辦法著!!!!
我肯定我無戴錯 就係好似圖入面咁著
損到咁!
我而家好唔滿意想退貨
於是約時間上去refit
俾個sales見到真係著到我損咗
但係佢話我剪咗牌所以無得換
黑人問號??? 我唔剪牌點著全日??
佢話可能係太窄 叫我加扣鬆d再試下
(?????) 我一個星期前先黎fitting perfect size
哎 唔會有下次唔會再買braologie
=============================
話說我前排要買新胸圍
見到有間專買功能內衣嘅公司Braologie做promotion
寫住一件bra 350幾蚊起
又有 30分鐘一對一 fitting (可網上預約)
我覺得都好合理嘅
但係!
💡有心理準備 唔好諗住可以一千樓下俾錢埋單走人 我俾咗接近3000蚊

****其實佢係expect你跟佢成個course, 成年淨係著佢嗰啲Bra同功能內衣 (束腰背心 束肚腩嗰d)
試完之後佢就寫咗幾個plan,大致上分1年plan同半年plan
1年plan就有7個bra同多幾件束腰背心; 半年plan就5個bra同少d功能背心
1年plan佢話好抵又有折,但都要3300以上 我本身真係無預咁多budget上黎買bra
我想揀半年plan, 平接近成千蚊
但佢又話唔抵乜乜乜 著得半年就要換
sell我買埋d束腰底褲(都要二三百蚊一條)
最後都28xx埋單

💡佢無現貨! 你上去試完個size, 佢要訂先有,可以免額外運費喺順豐站拎。不過都好快嘅 我一星期就收到 不過我個friend同我同時上去等咗好多日先有貨
當然d款都唔係好多 比較basic
(差唔多係所有款㗎啦)

☝️🏻不過, 佢係有教你點著好個bra 點保養嘅 都有用嘅,主要係靠推返你背脊d肉入返個胸度。有無用就要著成半年先知啦,同埋你要係背有肉先會撥到

☝️🏻另外,佢唔會睇住你換bra, 唔會睇到你嗰兩點嘅🙈 只會叫你喺個簾後換好俾佢睇,然後佢喺隔離示範你睇點撥肉,你自己做俾佢睇下啱唔啱


*總結*: 其實我唔係不滿定咩,只係budget同我想像中好有出入🙈 打文目的係想預告俾有興趣嘅絲打知個流程係點 同埋要預幾多錢

=============================
Follow me on Instagram:
www.instagram.com/problemskingirl

Follow me on Facebook:
www.facebook.com/problemskingirl

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)