Estee Lauder double wear 專櫃試用

Estee Lauder 專櫃服務 - 非繁忙時真係好好

話說行過某個比較靜啲嘅EL專櫃 (非銅鑼灣非旺角)
想試下新粉底double wear nude,好似乾肌都啱用
BA用部手提機幫我試顏色 仲主動幫我試上面 (好繁忙嗰d分店係唔會㗎)
然後我0消費都仲有水飲同有餅食
不過nude我覺得coverage唔夠
佢介紹我試原版double wear
本身我怕太乾 但係佢好好咁加埋advanced night repair精華俾我試
其實都無我想像中咁乾 上面嗰下又ok, 起碼無bare minerals咁乾先
不過粉底呢家嘢打持久戰㗎嘛
所以我話要行個圈先決定到買唔買
結果BA俾咗支sample仔同埋精華我返屋企慢慢試

我覺得真係好好丫 TvT 專櫃地點唔同 服務真係好唔同😑😑
_____
結果我都好俾面試咗3次
如果estee lauder double wear foundation同 bare minerals pro performance foundation比
兩者都係聲稱俾所有膚質嘅,semi matte,full coverage粉底
1. EL無咁乾
2. EL同我用嘅護膚品(serum/ oil)及primer都夾得黎,但bare minerals嗰支同其他嘢好似有仇
如果保濕+primer+EL粉底+定妝噴霧呢個組合 一上面個妝感好靚!
(如圖)
可以用手指推上
可惜放工前都係乾到浮粉
試過粉底溝油/精華 上面係幾靚幾滑 但係溝完連持久力都無咗 係溶咗無咗coverage
不過呢排咁乾燥 用乜都係好乾
雖然冬天乾咗d暫時唔買住,但夏天嘅時候我會想俾多次機會佢嘅~~~

==========================
Follow me on Instagram:
www.instagram.com/problemskingirl

Follow me on Facebook:
www.facebook.com/problemskingirl

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)