High Spreadability Fluid Primer 迷思 (The Ordinary)


話說之前都有提過 the ordinary 呢支 high spreadability fluid primer好啱乾肌用
我好快就用完一支,回購咗第二支
點知第二支個質地同第一支唔同嘅?!
😶第一支喺asos買嘅好杰,平放個樽都唔會倒出黎,我都有投訴過用滴管係好難,應該用pump

😶第二支喺deciem官網買嘅好水,會一路滴出黎, 終於明白點解要用dropper, 同埋點解叫'fluid' primer
而我喺網上睇reviews 都有人話會好杰有人話好水
結果我發現支primer放得耐,有空氣就會開始變杰...........
😑至於水嘅定杰嘅好用d, 妝感黎講其實差唔多,但水嘅先係呢支primer嘅賣點,易推上面
我估asos可能伅貨擺耐咗掛🙈🙈


==============================
Follow me on Instagram:
www.instagram.com/problemskingirl

Follow me on Facebook:
www.facebook.com/problemskingirl

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)