Vitamin C外用 (The Ordinary)


 維他命C有幾好同有幾重要,唔洗我多講啦
維C係一種抗氧化物,無論內服外用都有用
💡但問題係抗氧化物接觸到空氣嘅氧氣就好快會被氧化然後失去咗佢嘅抗氧化能力🙈🙈
所以如何將維他命C運用喺護膚品入面就係好重要一環啦😂
The Ordinary/ deciem 係一個認識維C嘅好地方
不同維他命C嘅傳達方法及不同生物有咩特性同利弊

Source: http://theordinary.com/vitcguide
包括質地/效能/刺激性等等
有油質地,有cream狀,輕色或厚身嘅serum精華等等
而我就揀咗比較輕身(light serum)又唔刺激(low stinging)嘅Ascorbyl Glucoside 12% Solution

不過有d失望~ 因為
☝️1.效果無我想象咁明顯 (已用完成支)
✌2. 佢話早晚都用得但係朝早用完上妝會起擦膠碎 (可能因為我淨係夜晚先用所以效果一般)
不過,佢的確係唔刺激 而且吸收得快 質地唔太笠
但佢比較單效,我會建議用佢系列嘅維C精華配合自己其他產品黎提升其他產品嘅抗氧美白能力~~
單用唔太足夠滿足你嘅需要~~ 

=========
Follow me on Instagram:
www.instagram.com/problemskingirl

Follow me on Facebook:
www.facebook.com/problemskingirl

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)