Skindinavia定妝噴霧+giveaway

多謝大家咁支持我呢個blog呀!
最近買咗支好好用嘅skindinavia make up setting spray定妝噴霧



真係可以幫個妝keep到耐d!
如果你係混乾肌/正常,直頭可以用呢支spray黎代替碎粉定妝
出汗都無乜點溶! 
如果你係油肌都可以spray->碎粉->spray~
噴完個妝感會自然d無咁粉樣~
就好似你set頭會噴定型水,咁你化完妝就要用呢支定妝水
真心無得輸
個mist噴出黎好細緻,好快乾~有微香~
Elf嗰支垃圾無得比可以扔咗佢~
其實urban decay嗰支setting spray都係skindinavia代做㗎~~
都有好多好評
咁我覺得要買梗係買原裝skindinavia啦xp
你睇外國嘅blogger youtuber例如wayne goss係每次都會拎呢支skindinavia狂噴




最後,我決定將旅行size嘅噴霧送俾大家!!!

參加方法好簡單
只要係
1. Follow我Instagram/Facebook(只限香港用戶)
2. 留言tag兩位朋友或以上 (tag得愈多,機會愈大)
就可以啦~

想增加機會,可以做埋以下兩樣喔
3. 將我IG post截圖然後share去自己IG, 加返hashtag #psggiveaway 同埋tag返我 @problemskingirl
可將機會增加一倍!!
(如果係私人IG, 可以send個截圖俾我確認)

4. IG direct 我呢個密碼: Let's go shopping!
可額外增加2次機會

截止日期: 2017年8月7日中午12點

*隨機送出MakeUp Finishing Spray或 Post-MakeUp Recovery Spray



=======================================
Follow me on Instagram:

Follow me on Facebook:

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)