不良銷售手法1

今次係想講下不良廣告銷售手法
無意中見到clarxxx嘅護膚品廣告

見到乜“GPS智囊科技”
下?乜黎?點解我唔識?
我諗咗好耐GPS同皮膚有乜關係
但睇埋前文後理佢都係明示暗示緊全球衛星定位系統嗰個GPS (Global Positioning System)
我俾到盡你 GP可以解General Practitioner, 但無可能係講呢個

好啦 咁係咪搽咗你個cream之後我個人就可以俾GPS追蹤到???人體植入晶片???係咪要頒返個諾貝爾獎俾你地?

重點係--GPS呢個偽科學字眼無出現喺英文版度!!!
下邊嗰張圖直頭係無英文版!
到底d護膚品公司係咪覺得港女特別好呃?
係咪見到呢d好似好fancy好“高科技”嘅字眼就會好想買?-_-

我理得你個cream好唔好用 我見到個廣告即刻唔想買
==========
Follow me on instagram: www.instagram.com/problemskingirl

Follow me on facebook:
www.facebook.com/problemskingirl

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)