試用The Ordinary Colours Coverage Foundation

期待已久嘅The Ordinary Colours Coverage Foundation Review黎啦!
The Ordinary (Deciem) 香港無任何分店或零售店
要從外國訂返黎 (美國/加拿大/英國)
可與朋友夾單或找代購 
我一直好buy Deciem呢間公司及其副線The Ordinary的理念
沒有偽科學
只有真 evidence based 材料
而且價錢合理
 

顏色方面睇圖, 我搵咗我有嘅又比較近色嘅東西俾大家知道大概揀咩色


1. The ordinary coverage foundation [1.2N]
2. Mac foundation [NC 20]
3. Revlon Colourstay Concealer [02 Light Pale]


之前有youtuber整過ordinary foundation同Mac嘅shade比較,但我發覺唔準囉...

你都睇得出我隻ordinary 1.2N係明顯淺色過Mac NC 20...

反而我覺得ordinary 1.2N同Revlon 02 light pale比較似
想大概feel下隻色可以去revlon嘅架睇下
我覺得1.2N都會適合大部分人嘅膚色,除非你超白同超黑
同埋佢有少少color correcting調色效果
只要接近你膚色就會自然㗎啦


-----



質地黎講驚喜在佢好推夠薄,但都有medium to full coverage中至高度遮瑕
佢係designed for 所有膚質 所以唔會特別控油都唔會特別保濕
妝感自然 不啞(not matte)
我試咗淨係用呢支foundation同少少碎粉出街
6個鐘後都還ok, 但個鼻出咗汗同油就溶溶地
持久力只一般般,但又唔會溶得好核突顯晒毛孔嘅...係見到我d斑囉😂
本身我兩頰偏乾,keep得ok無咩點浮粉,適合偏乾肌
我覺得如果你油肌就未必會好啱用,一定要用返控油d嘅妝前底霜
混乾肌用埋佢high spreadability fluid primer就好perfect! coverage妝效靚, 又持妝!!

結論: 性格比好高!!! 乾肌值得買黎試


=============
Follow me on Facebook:
https://www.facebook.com/problemskingirl/

Instagram:
https://www.instagram.com/problemskingirl/

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)