香港激光脫毛大比拼 - 真金白銀$$$ 親身經歷! (唔好再去D記M記啦)



我係一個毛孩, 手手腳腳,腋下, 甚至面上都有好多毛
激光脫毛對我黎講會係一個好好既解決方法
利申我無去過最出名嗰兩間derxxx同medixxxx
但我知佢地有好多打手
我係冒住俾佢地d打手攻擊嘅危機而打呢d true reviews TvT
希望你地會多d支持我呢d自尋死路嘅行為.......
事前我做咗好多好多資料搜集
最後join咗3間唔同嘅公司脫唔同嘅部分
(包括aplus beauty, swiss o beauty, yanis beauty)
各有各好&唔好啦 容後再同大家逐間慢慢講
但其實佢地用嗰部機同Medixxxx一模一樣, 係exact7ly同一部 Candela Gentlelase Pro 755nm
Derxxx嗰部仲要係舊D嘅model, 無得即時cool down減痛, 要先用cool down gel
但Medixxxx同Derxxx比起其他公司貴5倍甚至10倍
傻的嗎? 脫一大part已經去到成萬蚊
你咁辛苦儲錢返黎就用晒黎幫人交明星費,廣告費,裝修費
仲要有d去過佢地免費試做trial嘅人都話俾佢地sell到好煩
貼錢買難受


咁喺我講下對其他公司嘅個人經歷 價錢 質素等等之前,
又講下科學嘢啦
激光脫毛可以令到你嘅毛髮永久減少 (係減少,完咗成個療程 course都有機會因為你荷爾蒙改變而生返dd出黎)
所以好多都係話包永久保養
而唔係所有激光彩光都可以做到永久脫毛呢個效果,要睇返佢個波長
彩光係唔work的,雖然好平,但你打20次都唔會夠強可以打死d毛囊就係唔work (即係musee嗰d,家用宅光機/彩光機嗰d唔會有用㗎算吧啦)
激光黎講常見有幾種波長,755nm, 808nm, 同埋1064nm
755nm對香港人嘅膚色黎講係最work, 一般打6-8次就已經好好效果
808nm對膚色偏黑嘅人有用 (我講緊係東南亞, 印度嗰種黑)
1064nm其實係用黎打斑打印好好, 但唔好期望佢對打毛有咩用
所以一般香港人做激光脫毛嘅標準就會係755nm, gentlelasepro呢部機就先進d無咁痛

Review:
Swiss O Beauty
- 服務: 8分
- 性價比: 6分
- Plan: 上唇, $1800 永久(學生半價)

A-Plus Beauty
- 服務: 9分
- 性價比: 9分
- Plan: 腋下, $980永久(限時Promo)

Yanis Beauty
- 服務: 6分
- 性價比: 7分
- Plan: 360度全手臂及360度全腿, $2000 total永久


我第一間去既公司係Swiss O Beauty
係因為我有朋友係呢間join左underarm腋下永久脫毛plan
仲有學生半價優惠, 就4000蚊, 可以分期
已經平過D字同M字架啦
我朋友又同我講話,
「喂, 你畢業之前好快D join啦, 畢左業就無學生優惠啦」
然後我係swiss o beauty個facebook度見到有$980限時脫上唇6次優惠
於是就join左啦
去到swiss o beauty佢同我講唇毛比較幼細, 打6次通常打唔晒
於是就sell我join full永久plan, 1800蚊學生價
咁果時我又覺得ok既….. 最後就join左呢個full plan
呢間野個裝修全白幾cyber幾靚既


時間都唔難book, 又會whatsapp提你

我而家做左3次, 每次其實好快就搞掂, 個laser打左10下左右就已經打完個上唇
至於有無比人sell呢, 都無咩既
係每次都會問我有無興趣join埋脫面毛plan
我同佢講我係學生, 無budget, 要儲錢, 無信用卡 (扮無lol)
就係講左兩句咁就無再sell我啦, 所以都ok既
不過我另一個friend就話有一兩個BA都sell佢sell得幾多
不過重點係我發現其它公司個價錢係可以再平d架TvT

!新UPDATE 更新 : http://problemskingirl.blogspot.hk/2018/03/swiss-x-xxxxxx.html


第2間係 A-plus beauty, 我亦係最中意呢間

都係網上見人講到幾好又唔sell
最好既係佢係明碼實價擺晒D脫毛plan既價錢上網!!! 好老實!!!!
http://a-plusbeauty.com.hk/%E6%9C%80%E6%96%B0%E5%84%AA%E6%83%A0/%E9%99%90%E6%99%82%E6%BF%80%E5%85%89%E8%84%AB%E6%AF%9B%E5%84%AA%E6%83%A0/
本來價錢都偏貴 (但依然平過D字同M字唔少)
點知咁岩佢做緊promotion, 980蚊永久plan脫一part (可揀手指/上唇/腋下)
咁我緊係即刻狗衝去join腋下plan啦
A-plus性價比黎講真係好好, 第1次join係做前做後都有貼心提示



我而家打左2次, underarm D毛真係生少左, 同埋明顯生得慢左
佢就裝修果D平實D, 完全唔sell你, 易book時間
我可以用一個Pro字黎形容呢間野
(如果你join 980蚊呢個plan應該真係平到無得再平啦, 同埋佢可以隨時會cut呢個promo plan)


第3間係Yanis Beauty
最初我係上高登見到高登仔超推呢間@@
仲要平到你唔信!!!!! 最平500蚊1 part!!!!
WHATTTT連大part都只係500蚊會唔會平得有D過份??? (一般例如脫腳都要幾千)

一開始有D擔心會係伏…但我有呢個實驗精神, 最後都係去左XD
(因為有幾間好平既係超伏, 會sell爆你唔比你走果D, e.g. Dream Beauty Pro)
係Yanis脫左4 part: 360度全上臂, 下臂, 大腿, 小腿, 夾埋晒都只係2000蚊, 個價錢平到你唔信
但turn out又OK喎, 第一次去完全無sell過我
應該話佢無時間sell到我 XD, 超多人去做, 我約定下一次既時間都有d難約
基本上weekend都會好多人,如果平日會好多
不過我去果時係比約定時間遲左成個鐘先有得做-_-我諗佢overbook得都幾勁,
佢就話係因為朝早部機壞壞地囉 (其它果2間係好準時好快手的)
但我第二次去就係平日,又係頭幾個,就唔洗等!
個BA一路打都會同我講下丫我地呢度有facial, 丫打唔打埋背脊同膝頭丫 (順帶一提,做全腳係唔包膝頭,膝頭要計多一part加500)
同埋Yanis好細, 一入去就聞到一陣lone味… (其實打果時有lone味係正常, 但Yanis係一入到店面已經聞到果陣Lone味)
不過第二次去可能早,所以又聞唔到
另一個壞處就係你脫全手全腳果D要除衫換佢件袍
Yanis件袍係重用的…. (但A Plus係即用即棄件袍)
雖然我好似講左Yanis咁多唔好既野, 但佢價錢平到咁, 無服務我都預左lol
咁既價錢但係用gentlelase pro 755, 買個效果黎講係好好好抵, 不過無咩enjoy過程lool

!新UPDATE 更新 : http://problemskingirl.blogspot.hk/2018/01/yanis-update.html


希望我既親身經歷可以幫到大家都知各位貪靚既女人每年洗好多錢扮靚靚

但係有D錢係可慳即慳架!!!~~~
=======
Follow me on Facebook:
https://www.facebook.com/problemskingirl/
and Instagram:
https://www.instagram.com/problemskingirl/

免責聲明: 本頁所載的資料只供參考用途。雖然本頁盡力確保資料之準確性,但內容屬個人立場及意見,並不代表任何提及品牌之言論及立場,療程或產品效果亦因人而異。如有任何疑問,請向專業人士包括醫生查詢。本頁不會對任何錯誤或損失承擔責任。

留言

這個網誌中的熱門文章

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 3 - 外用3 醫生處方)

CPS煥膚 其實係普通嘢

暗瘡護理 - 心路歷程及心得 (Part 2 - 外用2)